keskiviikko 23. lokakuuta 2013

23.10.2013, kuulumisia

HEIPS !


Nyt on ollut vähän hiljaista, mutta kaikki on kuitenkin hyvin.
 
Kelaan oon vienyt lippuset ja lappuset ...
Ei oteta yhtään äitiyspakkausta, koska meillä on niin paljon vaatteita jo hankittuna ja äitiyspakkauksen makuupussejakin meillä on jo 3kpl. 
( Yksi A:n vanha + kaksi tosi halpaa kirppislöytöä )
Meille siis tulee äitiysavustukset rahana. 
Kelan päätöstä odotellessa :)

Saadaan nyt 30.10 avaimet siihen uuteen asuntoon , jee ! 
(Tuolloin on myös mun iskän synttärit, se täyttää 41v. )
En malta millään odottaa. 
Kodin laittaminen on kivaa hommaa.
Mä oon täällä pakkaillut ja käynyt tavaroita läpi. 
Nyt on koti kyllä ihan myllätty.
Oon pessy, silittäny ja viikannu kaikki pikkusten vaatteet. Siinä oli hommaa :D
Sit oon myös tehny pakastimeen joululaatikoita testiin, ollaan juotu glögiä ja syöty joulutorttuja.. omnom,  joulu vois tulla jo !

Eilen käytiin Kotkassa. Lääkäri ultrasi ja katsoi miten on pikkuiset kasvaneet.
Pikku-Nurmiset sai taas kehut hyvät kasvusta ;) 
(rv 24+4 ) A-vauvan painoarvio 807g ja B-vauva 822g. 
Hui, onpas ne isoja. Äiskän ja iskän Pulle ja Napu  <3 
Hyvä vaan kun kasvavat ja vahvistuvat päivä päivältä.

Potkut on selviä, mutta en kuitenkaan osaa vielä erottaa potkiiko a vai B :)
Tuleva isimies on myös tuntenut monet potkut, ne on aika kivoja. Tässä vielä muutama kuva.

Muuttohässäkkää.

Pakkailua.

Mun mummo teki pikkusille ihanat peitot <3




Mun täti lähetti Pullelle ja Napulle paljon kirjoja ja leluja. Myös niitä ihanaakin ihanempia puuleluja. Siskontyttö antoi tuon puisen "kuljetusrata"- lelun ja pari kirjaa <3.


 - Jasi ja Pulle & Napu rv 24+5 :)



4 kommenttia:

  1. ompas suloset peitot! sul on jo vissii aika selkee visio lastenhuoneesta? :) voisitko tehä vaikka toivepostausta jossain vaiheessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ihanat, kiitos mummolle ;)

      On mulla mielessä suurinpirtein, että millasen lastenhuoneen haluan.
      Voisin viikonlopun aikana tehdä sellasen (realistisen :D ) "unelmien lastenhuone" suunnitelman ja sitten kun ollaan muutettu ja saatu paikat kuntoon, niin voisin myös sitä uutta kotia vähän näyttää jos kiinnostusta löytyy :)

      Poista
    2. Hujahtipas viikonloppu ohitse ! Kaikkialla tuli käytyä ja ahkerasti pakkasin ja ompelin verhoja. NYT mä teen tuon postauksen :)

      Poista
  2. MÄ HALUAN NÄHDÄ MAHAA! Pömppis kehii :))

    VastaaPoista