tiistai 4. helmikuuta 2014

4.2.2014, kuulumisia, kuulumisia !

Kukkuluuruu !


Mun tavotteena on kyllä jatkaa tän blogin kirjottamista, mutta nyt on ollu aika kiireistä ja mä oon ollu kipeenä
Tai no, olen vieläkin kipeenä. Mulle tuli kauheet ylävatsakivut ja menin päivystykseen ja sieltä sitten ensiapuun.
Mulla todettiin pieniä sappikiviä ja niistä aiheutu "lisätautina" myös haimatulehdus. 
Sain neljä eri reseptilääkettä ja niitä popsien voin nyt ihan hyvin :) Jos näitä kipukohtauksia rupee tulemaan, niin sitte pitää leikata sappirakko.
Taisin saada noi pikkukivet raskausaikana, kun sillon alko elämäni ekat närästykset, jotka teki tosi kipeetä.

Pojat on nyt isimiehen kanssa isimiehen porukoilla ja mä oon pitäny siivouspäivän. Kyllä taas kiiltää ! :D
Nyt on vielä aikaa vähän levätä ja kirjottaa tätä ennenkuin mun elämäni miehet tulee takas kotiin <3
Mulla onkin jo niitä kauheen kova ikävä, vaikkei montaa tuntia olla oltu erossa :D

Poikien 3vko neuvolakuulumiset 
(syntymämitat suluissa) :

 A-poika : 2960g ja 48,5cm
(2455g & 46cm)

B-poika : 3150g ja 50,6cm
(2610g & 47cm)

Pojat voi hyvin.
Syövät n.2,5 tunnin välein n.80-100ml.

Suuri kiitos kaikille onnitteluista :)
Onnea tarvitaan aina <3

"Mistä on pienet pojat tehty ?
Etanoista, sammakoista, koiran häntätupsukoista.
Niistä on pienet pojat tehty" <3

Maailmassa ei oo mitään yhtä hienoa kuin oma perhe !
Mä rakastan niin paljon ! :D <3 <3 Ihan parasta.

Tässä joku päivä pidetään pojista " kotikuvaukset ".
Lainaan siskontytöltä kameran, ni ei tuu vaan näitä "puhelinkuvia" :)
Nyt vielä mietiskelen millasia kuvia (?) sitä sitten ottais, hmmm.
Oon netistä kattonu jo joitakin kivoja ideoita.
Kolmen päivän päästä (7.2.2014) "poksuu" rv 40+0 ja koittaa poikien laskettuaika :P 
Ehkäpä se olisi hyvä päivä pitää nämä "kuvaukset" :) <3 

- Jasi, Nalle & Pupu <3




<3 B <3 ( Pulle / Nalle)

<3 A <3 (Napu / Pupu)

^ Näissä vaatteissa pojat silloin kotiutuivat :)    

4 kommenttia:

  1. Voi, hienosti ovat pojat kasvaneet. Ovat kyllä kerrassaan hellyttäviä. Ihan alkaa taas vauvakuume iskeä kun blogiasi lukee =)

    Onko pojissa jo kovin paljon eroavaisuuksia? Nukkuvatko samaan aikaan? Onko toinen äänekkäämpi? Syökö toinen reippaammin?

    - Leila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 :)
      Vauvakuume on aika vakava tauti, siihen on vaan yks lääke ;D
      Pojat nukkuu ja syö samoihin aikoihin. Jos vauvoilla on hurja nälkä niin B-vauva on se joka useemmin ahmii kauheella "raivolla" :D A on ehkä vähän rauhallisempi. Molemmat kuitenkin rauhottuu helposti :)

      Poista
  2. Moikka! Tosi kiva blogi sulla, liityin lukijaksi. :) Tässä oma blogini mikäli tahdot käydä tsekkaan http://blog4mommy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja tervetuloa seurailemaan :)
      Tietty tsekkaan ! :P

      Poista