perjantai 16. elokuuta 2013

16.8.2013, neuvola ja uskomuksia.

Heissan ! 

Tänään oli neuvola/lääkäri. Viikkoja tasan 15+0 :)

Neuvolassa ja lekurissa kaikki kunnossa. Sykkeet kuunneltiin. Oli kyllä tosi huonot laitteet, eli en nyt osaa sanoo kuulostiko hevosen laukalta vai junalta. Np-ultrassa olin kuulevinaan sekä hevosen laukkaa ja junan puskutusta. 


Uskomuksien mukaan juna = poika ja hevosen laukka = tyttö :D Mutta uskomuksihan nuo vaan on..

Kiinalainen syntymäkalenteri näyttää tyttöä.
( http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/ )

vau.fi:n poika vai tyttö- testin mukaan tulos on "Onneksi olkoon, sinulle tulee poikavauva !"
(  http://www.vau.fi/testit/Tytto-vai-poika/ )

Mun tekee enemmän mieli suolaista kuin makeaa ja karkkia ostaessa valitsen mustia karkkeja. Yleensä mustat syödään pussista vikana,nyt ne menee ensimmäisenä, ainaki mulla :D
Nam nam, tervapirut :) .. ja maito on edelleen tositosi hyvää.

Ja yhtenä päivänä pissin myös soodaan :DD
Sooda-testi
Virtsaa ruokasoodaan. Jos seos kuplii/kuohuu -> poika. Jos ei tapahdu mitään -> tyttö

Se kuohahti = poika


Parillinen vai pariton
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luvut ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.
= Synnytyshetkellä olen vielä 19v (olen syntynyt maaliskuussa),  synnytysvuosi on 2014, eli pariton ja parillinen = poika.


vauva on poika jos :
Odotat esikoistasi tai edellinenkin lapsesi on poika. = poika
Et kärsi pahoinvoinnista ja hehkut kauniina. = en kai mä hehku, mutta voin hyvin. = poika
Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta siittäessä. = jooooo :) , poika.
Säärikarvasi kasvu on kiihtynyt. = siltä tuntuu :D , Poika.

Kaikkia löytämiäni tyttöuskomuksia en jaksa tähä kirjottaa, koska ne ei pitäny  kohdallani paikkansa :D Mahan muodosta on vaikea vielä sanoa ja veikkaan muutenkin, että leviää joka suuntaan, kun on kaks kyytiäistä :D
Kaikkiin uskomuksiin en vielä pysty vastamaan, esim. Potkujen kovuuteen, vauvan hikotteluun, sykkeiden nopeuksiin = matala syke poika, korkea syke tyttö. (koska niitä ei lue neuvolakortissa.)
 .. ja sen semmosiin :) 

Aika monta poikavastausta saan.
Kuitenkin uskon, että ei kai nyt siellä kahta poika oo ;)


Uskoo, että siellä on kaks tyttöä:
-Mun iskä ja yksi siskoista

Uskoo, että tyttö ja poika:
Minä, Mummo, äiti ja yksi siskoista.

Uskoo, että poika ja poika :
A= tuleva isimies.

Mun mummo oli myös tehnyt langalla, neulalla ja mun valokuvalla jonku uskomusjutun ja se oli näyttäny et ekaks saan pojan ja sitten tytön. Teki sen ennenkuin tiedettiin edes kaksosista :)


Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
  =  toinen oli vilkas, toinen rauhallinen = tyttö ja poika


  Tyttö vai poika uskomuksia on kiva miettiä ja aiotaan pikkusten sukupuolet kysyä rakenneultrassa. Toivottavasti paljastavat :P
Pääasia kuitenkin, että ovat terveitä <3

- Jasi, Pulle ja Napu POKS 15+0.

2 kommenttia:

  1. Mie olin aluksi ihan innoissani kaikista noista uskomuksista ja testeistä, mutta kun saimme tiedon kaksosista, niin into lopahti. Jotenkin musta tuntuu, että kaksosten kohdalla noi ei pidä yhtään paikkaansa. Tai siis mun kaksosraskauden kohdalla. :D Mulla tuntuu kaikki vastaukset olevan tyttö ja poika. Sit jos rakenneultrassa näkyy tyttö ja poika, niin ehkä sit alan uskoa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan nää tosi leikkimielisiä testejä :D
      Saa nähä mitä rakenneultras näkyy ;)
      Mut kiva näitä on pohtia, ja sit kattoo osuko yhtään oikeeseen :)

      Poista