maanantai 9. syyskuuta 2013

9.9.2013, eilisen löytöjä

Moi !

Käytiin eilen kirpputoreilla kiertelemässä ja löysin sieltä vaikka mitä !
Kivoin löytö oli varmaankin muovipussillinen värikkäitä puupalikoita/ rakennuspalikoita, jotka maksoi vaan 2e ! Niillä saa sitten joskus Pulle ja Napu rakennella :)

Käytiin myös eilen kirjoittamassa se vuokrasopimus ! Ja tuli myös katsottua sitä hissin kokoa, ja ei sinne taida mahtuu mitkään tuplarattaat.

Ja kun A eilen illalla doppleroi mua, niin kuului tosi kovia potkuja ja A tunsi kädellänsä yhden !! Minä en oo tuntenu potkuja, tai en ainakaan "usko" niihin, ennenkuin ovat selkeitä. :)

Neuvola on ylihuomenna, rakenneultraan on vielä pari viikkoa ja muutto on ensi kuun alussa :) Niin ja Porvoon MLL lastentarvikekirppis on 6.10 !! Mun on päästävä sinne :D

Laitan tähän vielä kuvia löydöistä :


Palikat, 2e !

lehtikori 4e

Lintu, jonka sisälle saa laitettua tuikun.

Mun äiti osti tämän pikkusille. Tässä on mukana cd-levy jossa on kaikki kirjan eläintarinat.

Huivi 1,5e

Söpö koriste. Voi laittaa roikkumaan vaikka oven kahvaan.



Tuohon saa laitettua usemman tuikun.

valokuvakehys 2e, tuunattavaksi.

- Jasi + Pulle & Napu rv18+3 <3

2 kommenttia:

  1. Oon metsästäny tollasta lehtikoria, ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on vähän niinku joku työkalupakki !
      Aika ihana minustaki :D

      Poista