perjantai 19. heinäkuuta 2013

19.7.2013, tästä se alkaa

Heipsansaa !

Aloitan blogin kirjoittamisen..
Tästä se nyt alkaa... ÄN YY TEE NYT !

Minä olen Jasmine. Olen 19-vuotias, Kymenlaaksolainen. Asun avoliitossa A:n (22v) kanssa. 
Jos kaikki menee hyvin, niin helmikuun alussa syntyy Pikku-Nurminen meitä viihdyttämään :) <3  * pikku Nurmiset

Plussan sain testiin 30.5.2013.
Ensimmäinen neuvola oli 4.7.2013 (rv 8+6)
Eka ultra on 23.7.2013 (rv 11+4)  * tieto kaksosista <3
LA on 7.2.2014

Enään 4 päivää ensimmäiseen ultraan ! Innolla odotan, mutta myös jännittää ! Onko siellä yksi vai useempi ? , sykkiihän sydän ? Onhan kaikki kunnossa, onhan ? 

Toivoin, että kaikki on hyvin ! Mä olen jo niin rakastunut siihen pieneen olentoon, vaikka en ole sitä vielä kertakaan nähnyt tai kuullut.


Tänään tuli postissa doppleri, mutta en saanu sykettä kuuluviin. Sieltä kuului vaan :  " viuh, viuh, viuuh ", mikä lienee myös hyvä merkki :D  Eiköhän ne sykkeet sieltä vielä löydy..

Oireena on tällä hetkellä pissalla ravaaminen, öisin...
Ja  mun tekee koko ajan mieli maitoa ! Eipä oikein muuta.

En varmaankaan kirjoita tänne ihan joka päivä :)

<3:llä Jasi ja Pikku-Nurminen 11+0. * Pikku-Nurmiset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti