lauantai 20. heinäkuuta 2013

20.7.2013, mitä kaikkea tarvitaan ?

Mitä kaikkea se pieni tarviikaan ?

 - Vaunut

- lämpöpussi/ makuuupussi/ talja ( meillä on ÄP:n vanha makuupussi odottamassa uudelleen päällystämistä )

- turvakaukalo (me halutaan ehdottomasti jalustalla, ettei tartte auton vöitten kanssa säätää)

- sänky ja petivaatteet (alussa käy hyvin myös ÄP laatikko tai vaunujen koppa) 
( Me saadaan sukulaiselt käyttämätön valkoinen pinnasänky )

- pieniä vaatteita sisä- ja ulkokäyttöön ( niitä onkin kertynyt jo vaatekaapillinen ;)

- sitteri ( on hankittu jo )

- vaippoja (kertiksiä tai kestoja) (meillä on jo iso kasa kestovaippoja )

 - amme


 - hoitopöytä/ hoitotaso/ vaipanvaihtoalusta 


- itkuhälytin (ei oo kaikille tarpeellinen)

-  puuhamatto ?

- kantoreppu tai kantoliina (Mä haluun kantoliinan)

- leluja 

-  tuttipulloja ja tutteja

-  kosteuspyyhkeitä 

- perusvoiteet, talkki, kylpyöljy, niistäjä,  jne.

-  varalle äidinmaidonkorviketta

- harsoja

- rintapumppu ?

-imetystyyny ?

Vähemmälläkin pääsee, jos vain haluaa. Ei se vauva ihan vastasyntyneenä tajua leluistakaan mitään, mutta nopeesti ne kasvaa :) Ja listasta varmaan puuttuu jotakin,  mutta ei se mitään :) * Nyt näitä tarttee tuplasti.







ps. kuvat ei ole minun ottamia.
( elodie details, lindex,maxomorra, life factory,finlayson ja brio.)

2 kommenttia:

  1. Oon tehnyt tonne mun blogiin kaksoslapsiperheen hankintalistan, jonka oon kerännyt eripuolilta nettiä olevista keskustelupalstoista :) Sieltä vois teillekkin löytyä vinkkejä! Me hommattiin Brion Primo turvakaukalot telakalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä luin sen listan läpi :) Me ollaan valittu jo istuimet. Gracon kaukalot telakoilla :) Mennään ne tässä lähipäivänä varaamaan, kun ne sattu oleen tarjouksessa 3.8 asti :P

      Poista