lauantai 27. heinäkuuta 2013

27.7.2013, pohdintaa ja masu

Tekisi mieli itkeä, mä olen niin onnellinen :')

Mulla on nyt kaksi elämää kasvamassa mun sisällä, meillä on puolet enemmän huolehdittavaa. 
Silti mä oon niin valmis näihin kahteen, ku olla vaan voi. 
Me pystytään siihen ja rakkautta piisaa aivan varmasti molemmille. 
Kaikki menee hyvin, jos tarpeeks uskoo ? ..Toivotaan niin ja jatketaan uskomista.

Onko ihmisellä oikeeta ikää / aikaa tulla aidiksi tai isäksi ? Miten jotkut voi olla liian nuoria tai liian vanhoja ensisynnyttäjiksi ? Kuka sen päättää ?  Eikö kyse ole lähinnä ihmisen aseteesta,  elämäntilanteesta ja tahdosta , eikä mistään numeroista ?
Huonoja ja hyviä mammoja on varmasti joka ikäluokassa. 
Mä onneks tiedän, että musta tulee hyvä äiti ja A:sta hyvä isimies. 

Mentiin eilen Kotkan meripäiville ku mun siskolle kävi niin hassusti, että sillä meni juna ohi nenän ja sen oli kauhee hinku päästä sinne. Käytiin sitten samalla moikkaamassa kavereita, Sussua ja Miraa. <3 Oli kiva nähdä niitä pitkästä aikaa.

Ps. Musta tuntuu jotenki, että meille tulee tyttö ja poika. Saa nähdä.
Tärkeintä, että on terveitä ;)

  http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY
 -Johanna Kurkela- Rakkauslaulu-



eilinen masu POKS 12+0

-Jasi ja Pikkuset-Nurmiset 12+1 <3




4 kommenttia:

  1. Heippa! Sie kävitkin jo mun blogia kurkkimassa, mutta tosiaan meillekin kaksoset tulossa ja mekin asutaan Kymenlaaksossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kävin, kiva kun tulit morjestaa :)!
      Mistäpäin Kymenlaaksoa te ootte ?
      Me ollaan Kouvolasta :)

      Poista
    2. Mekin ollaan Kouvolasta! :) Hurjaa miten pieni tää Suomi on. :)

      Poista
    3. Noniin, ehkä me joskus tavataan :D !

      Poista