maanantai 22. heinäkuuta 2013

22.7.2013, mammakaveri

HEISSULIVEI !
 
Tänään sain kuulla, että yks mun kaveri yläaste ajoilta on myös raskaana !
Ei olla nähty pitkiin aikoihin, mutta tänään taas nähdään. Siitä ja sen beibistä tulee varmaanki mulle ja Pikku-Nurmiselle *Pikku-Nurmisille hyvät puistokaverit ja eipähän tartte yksin odotella, kun on joku tuttu samassa tilanteessa :) 
Mä olinki jo vähän itelleni harmitellu, ku mun lähipiirissä ei oo muita odottajia, mutta on mukavaa kun edes yksi ilmaantui. Saapahan ainaki höpistä vauvajuttuja  :D Ja onneks on fb-ryhmä, missä on tulevia mammoja vinopino :) 

Kääk. Huomenna on se eka ultra. Jännittää törkeesti. Toivon parasta, pelkään pahinta. <3 
Eipä mulla muuta, byebye.


  
     

5 kommenttia:

  1. Voi pupsi munkaa saa aina jutella vauvajutuist! mul on ikävä mun siskoo, asuntola pippalot on nyt loppu foreverrr :'( mut sust tulee mami :3 ! <3333333 MUISTA ULTRAKUVAA MULLE!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi mippe !
      Ne asuntolapippalot on Porvoo ajoilta, siitäki on jo kauheen pitkä aika :D
      Eikä se elämä tähän lopu ..
      Muistan ultrakuvat :D !
      Ultra on klo 13.00 ja minä heräsin nyt aamul jo ennen 6.. mua taitaa vähän jännittää :)

      Poista
    2. Mullakin on ikävä sua Mippe <3

      Poista
    3. Sait kyl nii kivoi uutisii ultras :3 hehiiii <33333

      Poista